ေက်ာင္းသူ ၂ ဦးကို အဓမၼျပဳက်င့္သည့္ ေက်ာင္းဆရာကုိ အေရးယူ
က်ိဳက္လတ္ၿမိဳ႕မရဲစခန္း (ဓာတ္ပံု- ဆလိုင္းသန္႔စင္/ဧရာဝတီ)
“အဲဒီဆရာက သူသင္တဲ့သမိုင္းဘာသာအတြက္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မွာ အခ်ိန္ပိုေခၚတယ္။ အဲလို အခ်ိန္ပိုေခၚၿပီးေတာ့ တျခားေက်ာင္းသားေတြကို အခန္းထဲမွာ စာက်က္ခိုင္းထားၿပီး ပထမေကာင္မေလးကို အမွတ္ျခစ္ဖို႔ဆိုၿပီး ဆရာမ်ားနားေနခန္းကို ေခၚၿပီးေတာ့ ဆရာ့မွာ ေသြးသားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အကူအညီ လိုေနပါတယ္ဆိုၿပီး ကေလးမေလးကို ေျပာတယ္။ ကေလးမေလးက ျငင္းေတာ့ ဒီတခါထဲပါဆိုၿပီး သားမယားအျဖစ္ အဓမၼျပဳက်င့္တယ္။ အဲဒီလိုနဲ႔ ၅ ႀကိမ္တိုင္ သားမယားျပဳက်င့္ခဲ့တယ္”ဟု သူက ေျပာသည္။
ေက်ာင္းဆရာဦးရန္ႏိုင္မွ အသက္ ၁၅ ႏွစ္အရြယ္ ေက်ာင္းသူကုိ ဇူလိုင္လအတြင္းက သားမယားအျဖစ္ ၅ ႀကိမ္ ျပဳက်င့္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ကညင္ကုိင္း ေက်းရြာမွ အသက္ ၁၄ ႏွစ္အရြယ္ ေက်ာင္းသူ တဦးကိုလည္း ၾသဂုတ္လအေစာပိုင္းတြင္ ညေနေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္မ်ား၌ သားမယားအျဖစ္ ၃ ႀကိမ္ ျပဳက်င့္ခဲ့သည္ဟု စစ္ေဆးေပၚေပါက္ခဲ့ေၾကာင္း စခန္းမႉး ဒုရဲမႉး ထင္ေအာင္က ဆိုသည္။
“အဲဒီဆရာက ကညင္ကုိင္းရြာမွာေနတယ္။ ဒုတိယကေလးမေလးက သူေနတဲ့ ကညင္ကုန္းရြာကို တလမ္းထဲ ျပန္က်တာဆိုေတာ့ ညေနေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ေတြမွာ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္မွာ ေစာင့္ၿပီး အတူတူျပန္ၾကတယ္။ အဲဒီမွာ ကေလးမေလးကို ၇ တန္းစာသင္ခန္းထဲကို ေခၚၿပီးေတာ့ သားမယားအျဖစ္ျပဳက်င့္တာျဖစ္တယ္”ဟု သူက ေျပာသည္။
ဦးရန္ႏိုင္သည္ ေရႊေညာင္ပင္ရြာ အလက (ခဲြ) တြင္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလက စတင္၍ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ယခင္က မအူပင္ၿမိဳ႕နယ္ ေရႏုတ္ေခ်ာင္း ေက်ာင္း၊ ဂဂၤါးေက်ာင္းမ်ားတြင္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့ဖူးသူျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“သားမယားအက်င့္ခံရတဲ့ ေက်ာင္းသူေလး ၂ ေယာက္အေၾကာင္းကို အခ်င္းခ်င္း ေျပာျပရာကေန ကညင္ကိုင္းရြာက သူတို႔နဲ႔အတူတူ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ ၈ တန္းေက်ာင္းသူက သိသြားၿပီးေတာ့ အိမ္ေရာက္တဲ့အခါမွာ ဒီလိုအက်င့္မေကာင္းတဲ့ဆရာဆီမွာ စာမသင္ခ်င္ဘူးဆိုၿပီး လူႀကီးေတြကို ေျပာတယ္။ အဲဒါနဲ႔ လူႀကီးေတြက ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ ေမးၾကည့္ေတာ့မွ သူ႔သူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္ကို သမိုင္းစာသင္တဲ့ ဆရာဦးရန္ႏိုင္က ဒီလိုမ်ဳိးေတြက်ဴးလြန္ေနေၾကာင္း ေျပာျပေတာ့မွ မိဘအခ်င္းခ်င္း ဖုန္းဆက္၊ ကေလးမေတြကို ေခ်ာ့ေမးေတာ့မွ ဒီအမႈက ေပၚလာတာ”ဟု ကညင္ကိုင္းေက်းရြာမွ ေဒသခံတဦးက ေျပာသည္။
ေက်ာင္းဆရာ ဦးရန္ႏိုင္မွ ေက်ာင္းသူ ၂ ဦးကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ သားမယားျပဳက်င့္ျခင္းကို အေရးယူေပးရန္ ဖခင္ ၂ ဦး၏ တိုင္တန္းခ်က္အရ က်ဳိက္လတ္ၿမိဳ႕မရဲစခန္းမွ ပုဒ္မ ၃၇၆ ျဖင့္ အမႈဖြင့္ကာ ဖမ္းဆီးထားေၾကာင္း သိရသည္။
....
0 comments:
Post a Comment